به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد:جلسه ستاد سفرهای استان یزد در جهت سفرهای تابستانی با حضور اعضاء و فرمانداران شهرستانها تشکیل شد. 
میرسعیدی معاون عمرانی استاندارضمن خیرمقدم به حضار گفت:حجم بالاي سفر هموطنان در نوروز، عمده فعاليت ستاد به اين ايام معطوف مي گردد اما سفرهاي تابستانه نيز از جايگاه ويژه اي در كشور برخوردار است كه ميبايستي به طور جدي مورد توجه و برنامه ريزی توسط سازمانهاي عضو ستاد قرار گيرد و تجربه موفق عملكرد ستاد در نوروز در تابستان نيز تكرار شود.
هرچند بدليل طول تعطيلات تابستانه و پراكندگي مناسب آن، بسياري از مشكلات و فشردگي هاي ايام نوروز را شاهد نخواهيم بود و بديهي است كه سطح تعامل و مشاركت و حضور دستگاه هاي مختلف دولتي و خصوصي به ميزان حجم فعاليت هاي صورت گرفته در نوروز نباشد ليكن حمايت و حضور و پشتيباني همه سازمانهاي عضو ستاد از برنامه ها و اقداماتي كه در طرح تابستاني ستاد خواهد میباشد مي تواند جريان خدمات رساني به مسافران و گردشگران را تثبيت و نهادينه نمايد و موجب ارتقاء رضايتمندي آنان گردد.
سیفی به بیان برنامه های طرح تابستانی پرداخت در طول اجراي طرح تابستانه ستاد دائمي تسهيلات سفر مي بايستي بر نحوه فعاليت تاسيسات و موسسات گردشگري واصنافي كه مستقيماً به ارائه خدمات به مسافران و گردشگران مي پردازند نظارت میکند.
وی از دیگر برنامه های این ستاد را برگزاري جشنواره هاي فرهنگي، هنري، مسابقات و نمايشگاههاي مختلف گردشگري، صنايع دستي و برنامه هاي جشن، موسيقي و جنگ شادي و برنامه هائي از اين قبيل اعلام نمود.
شایان ذکر است طرح تابستانه سال 88 از 1/4/88 لغايت 29/5/88 مي باشد. بدليل حلول ماه مبارك رمضان شهريور ماه 88 جزء طرح نخواهد بود.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا